سردار تیم ملی فوتبال ایران

آنچه در روز بازی ایران و گوام رخ داد؛ نوید روزهای خوبی برای آینده فوتبال ایران است. تیم جوان شده، تاکتیک پذیر و هماهنگ که کی روش برای فوتبال ایران ساخته است بی شک جام جهانی را برای همه اهالی فوتبال هدیه می آورد. در این میان یک نفر سردار تیم ملی بود.این فرزند خلف خلیل آزمون و ترکمن صحرای زیبا، سردار آزمون، یاد علی دایی ها، همایون بهزادی ها و مهاجم اسطوره ای فوتبال ایران رادوباره در اذهان به تصویر کشید. ترکمن صحرا قهرمانان زیادی را به ورزش ایران داده است؛ فرهاد قائمی که در همین هفته به همراه  تیم ملی والیبال برای موفقیت در جام جهانی و کسب سهمیه المپیک به ژاپن می رود.


برای سردار آزمون عزیز که با گلهایش دوباره هواداران فوتبال را شادمان کرد و برای فرهاد قائمی که لذت والیبال دیدن را نصیبمان کرد آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.  و امیدوارم این بچه های ترکمن صحرا هموراه مردم ایران را شاد و لبریز از قهرمانی و موفقیت کنند.


                                                                                          حمید رادان-امین رادان

 

 

ارسال نظر

نظرات
سخندان توماج اراز محمد پاسخ
یکشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴

درود بر شما حاج اقا رادان و اقا زاده محترم عمر طولانی به شما ارزو دارم خدا شما را برای اسبدوانی وفرزندان این مرز وبوم خصوصا ترکمن صحرا حفظ کند حمایت شما از قهرمانان بی شک ارزش والایی دارد.

مدیر سایت
دوشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۴

با سلام و تشکر از شما کاربر گرامی

فرهاد پاسخ
شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۴

تشکر از شما که همیشه به فکر ورزشکاران ترکمن صحرا از جمله سردار آزمون و فرهاد قائمی هستید و از آنها تقدیر می کنید. درود بر شما

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِينَ بِوِلاَيَةِ أَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَيْهِمُ السَّلاَمُ