نمایش فوق العاده سیلمی های رادان هورس در هفته قهرمانی مسابقات بهاره گنبد کاووس - 1394

در هفته هفدهم مسابقات اسبدوانی بهاره گنبد کاووس و در کورس چهارم که مخصوص اسب های دو ساله دوخون بود و به مسافت 1000 متر برگزار شد، اسب "ریو منتو " از سیلمی سامردولدرومز متعلق به مرکز تولید و پرورش اسب رادان  با سوارکاری یاسر جرجانی، در رقابتی سخت با حریفان خود توانست مقام نایب قهرمانی را از آن خود کند. در کورس پنجم همین هفته نیز که مخصوص اسب های سه ساله تروبرد داخلی بود و به مسافت 1700 متر برگزار شد، اسب "الیسا" از سیلمی ریو میلینیوم متعلق به امیر سلیمانی و با سوارکاری ستار مهرانی، در رقابت تنگاتنگی که با اسب مورگانا داشت توانست مقام نایب قهرمانی را از آن خود کند.

در هفته قهرمانی این مسابقات نیز شاهد درخشش کره های دیگری از سیلمی های رادان هورس بودیم. در کورس سوم که مخصوص اسب های دو ساله تروبرد داخلی بود و به مسافت 1000 متر برگزار شد، اسب "ریو چندو" زاده (سامردولدرومز - ریو تاپ) متعلق به مرکز تولید و پرورش اسب رادان با سوارکاری یاسر جرجانی، توانست زودتر از رقبای خود به خط پایان برسد و مقتدارانه مقام قهرمانی را از آن خود کند. همچنین در این کورس اسب "ژورا" از سیلمی ریو میلینیوم متعلق به آقای مسعود مشرقی با سوارکاری عید محمد غراوی، در رقابتی که با ریو چندو داشت توانست مقام سوم را از آن خود کند.

در کورس چهارم نیز که مخصوص اسب های دو ساله دوخون بود و به مسافت 1000 متر برگزار شد، اسب "پانیل" از سیلمی القاسی متعلق به بهمن میرابی با سوارکاری احمد پقه به مقام نایب قهرمانی و اسب "آرزو بالام" از سیلمی نیوجرسی متعلق به عبدالعزیز کلته و با سوارکاری جواد آچاک به مقام سوم دست یافتند. در کورس هفتم نیز که مخصوص اسب های سه تا چهار ساله تروبرد داخلی بود و به مسافت 1700 متر برگزار شد اسب "ریو کینگ" زاده (مربوش-ریو دنسر) متعلق به مرکز تولید و پرورش اسب رادان با سوارکاری یاسر جرجانی در رقابتی فشرده و تنگاتنگ با اسب مهاجم، توانست مقام نایب قهرمانی را از آن خود کند.

مرکز تولید و پرورش اسب رادان به نوبه خود موفقیت کره های سیلمی های رادان هورس را به مالکین عزیز آنها و همچنین به همه علاقه مندان به اسب های ریو تبریک گفته و به امید موفقیت های دیگر.

 

ارسال نظر

نظرات
طاهر اق اتابای پاسخ
دوشنبه, ۰۱ تیر ۱۳۹۴

از زحمات بی دریغانه جناب اقای مربی واستاد حاج رشید ایری در هفته قهرمانی
 که منجر به قهر مانی ریو چندو ونایب قهرمانی ریو کینگ شد در ضمن از زحمات جناب  اقای حاج اقا رادان هم تقدیر و تشکر به عمل می اید

مدیر سایت
دوشنبه, ۰۱ تیر ۱۳۹۴

با سلام و سپاس از محبت شما کاربر گرامی

مرتضي حجازى پاسخ
شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴

با نام ويادخدا. اميدوارم قهرماني ريو كينك را مجددا جشن بكيريم 

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِينَ بِوِلاَيَةِ أَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَيْهِمُ السَّلاَمُ