درخشش کره های نیوجرسی، مربوش و ریو میلینیوم در مسابقات بهاره گنبدکاووس

در هفته یازدهم مسابقات اسبدوانی بهاره گنبد کاووس و در کورس دوم که مخصوص اسب های دوساله دوخون بود و به مسافت 1600 متر برگزار شد، اسب "نیو گلد" از سیلمی نیوجرسی متعلق به حاج فتح ا... کردی، با سوارکاری نادر صالح پور و مربیگری مجید صالح پور توانست زودتر از رقبای خود به خط پایان برسد و مقام قهرمانی را از آن خود کند. همچنین در این هفته در کورس پنجم که مخصوص اسب های سه ساله تروبرد داخلی بود و به مسافت 1600 متر برگزار شد "ریو اونجر" از سیلمی ریومیلینیوم متعلق به بهزاد حاجی زاده، با سوارکاری عید محمد غراوی و با مربیگری امیر جعفر پور به مقام دوم رسید. 

در هفته دوازدهم کورس دوم این مسابقات نیز که مخصوص اسب های دو ساله دوخون بود و به مسافت 1000 متر برگزار شد، "وسوسه" از سیلمی مربوش متعلق به قربان حاجی کلته با سوارکاری عید محمد غراوی و مربیگری رحیم بردی مهرانی به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

مرکز تولید و پرورش اسب رادان به نوبه خود موفقیت کره های سیلمی نیوجرسی، ریو میلینیوم و مربوش را به مالکین عزیز این کره ها تبریک گفته و به امید موفقیت های دیگر.

 

ارسال نظر

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِينَ بِوِلاَيَةِ أَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَيْهِمُ السَّلاَمُ