کسب مقام نایب قهرمانی برای ریو کین و ریو کینگ

در هفته هشتم مسابقات بهاره گنبد کاووس اسب های ریو کین و ریو کینگ به ترتیب در کورس های سوم و هفتم این مسابقات که به مسافت 1200 متر برگزار شد توانستند با سوارکاری یاسر جرجانی به مقام نایب قهرمانی دست یابند.

همه علاقه مندان به ورزش سوارکاری می دانند اسبی که 7 ماه کورس نکرده است، کسب مقام نایب قهرمانی برای او بسیار با ارزش می باشد و مقام خوبی بشمار می رود (نه تنها ریو کینگ بلکه ریو کین نیز بیش از 5 ماه است که کورس نکرده است)

انشالله در آینده شاهد کسب نتایج درخشانی از این دو اسب خواهیم بود.

در اینجا لازم میدانیم تشکر ویژه ای از آقای رشید ایری مربی زحمتکش باشگاه رادان هورس داشته باشیم برای اینکه همه دوستان وی می دانند که ایشان در روز مسابقه از فرط خستگی حتی نای راه رفتن را نداشتند زیرا برای آماده کردن اسب ها برای مسابقات دست تنها بودند و برادرشان آقای عثمان ایری اسب های ریو شی و ریو دژ را همزمان در شهرستان یزد آماده مسابقات کردند و آنها هم خوشبختانه توانستند مقام اول و دوم را از آن خود کنند و یقینا این را بدانید تا زمانی که نفس می کشیم اسب های ریو سالم خواهند دوید. انشالله

در پایان کسب مقام های قهرمانی و نایب قهرمانی اسب های ریو در شهرستان گنبد و یزد را به همه علاقه مندان به اسب های ریو تبریک عرض می نماییم.

 

ارسال نظر

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِينَ بِوِلاَيَةِ أَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَيْهِمُ السَّلاَمُ