ناکامی ریو بندر و ...

 

پاسخ رادان هورس به سوالات مطرح شده در بخش پرسش و پاسخ در رابطه با ریو بندر :

همانطور که فرمودید ریو بندر سرماخورگی داشت و سرفه های زیادی می کرد که او را درمان کرده بودیم و چون روز پنجشنبه سرفه های او قطع شده بود و فقط مقداری تب داشت ، از نظر مربی که زحمات زیادی برای این اسب کشیده بود آمادگی کورس را پیدا کرده بود، به این علت ما هم قبول کردیم در کورس شرکت کند و پس از پایان  کورس از سوارکارمان یاسرجرجانی شنیدیم که ریو بندر پشت دپار سرفه های زیادی می کرد که ای کاش همانجا این موضوع را به مسئولین پشت دپار اعلام می کرد و مانع دویدن اسب می شد. به هر حال ریو بندر در کورس شرکت کرد و منجر به یک تجربه تلخ شد که انشالله این تجربه تلخ دیگر تکرار نخواهد شد.

با توجه به اینکه آب و هوای تهران سرد و خشک می باشد و شهرستان گنبد کاووس دارای آب و هوای مرطوب و گرم است  با انتقال اسبها به گنبدکاووس بدلیل تغییرات آب و هوایی، اسب ها آب به آب شدند و به سرماخوردگی مبتلا شدند که همین امر پارسال باعث تلف شدن یکی از بهترین کره های ما یعنی ریو اکسل (کره ریو شیک) شد و ریو کینگ هم دچار همین عارضه شده بود و یکی دوماه طول کشید تا سرماخوردگی از بدنش بیرون رود. البته هر سال باید اسبها را دو ماه زودتر به گنبد انتقال دهیم تا به شرایط آب و هوایی این منطقه عادت کنند و دچار عارضه سرماخوردگی نشوند.

همه مردم خوب ترکمن صحرا می دانند که نه حاج آقا رادان و نه مربی ما هیچ یک اهل مسائل حاشیه ای نیستند و اصولا چون برای ما، مربی و کل پرسنل زحمتکش مجموعه رادان هورس بسیار مهم است که همیشه رضایت علاقه مندان و طرفداران به اسب های ریو را جلب کنیم، همیشه در این زمینه احساس مسئولیت داریم و تمام تلاش خود را برای رضایت آنها انجام می دهیم تا بهترین نتایج را بدست آوریم چون می دانیم که همه مردم ترکمن صحرا حساسیت و علاقه زیادی به اسب های ریو دارند و اسب های ریو را از آن خود می دانند که همینطور هم می باشد.

این موضوع را هم باید بگوییم که حتی ریو داستی نیز که دو هفته پیش دوید، سرماخوردگی داشت اما خفیفتر از ریو بندر بود. همین الان نیز ریومنتو و ریوسیلوا به این عارضه دچار شده اند که فعلا از ثبت نام آنها در کورس صرف نظر کردیم.

به هر حال ما هم این موضوع را قبول داریم که ریو بندر نباید می دوید به همین علت از تمام علاقه مندان که دلسوزانه این مسئله را پیگیری کردند تشکر و معذرت خواهی می کنیم و انشالله این اشتباه دیگر تکرار نخواهد شد.

با توجه به اینکه پیام های زیادی از طرفداران و دوستداران اسب های ریو در رابطه با این موضوع دریافت کرده ایم، ما به پاسخ دادن یک پیام بسنده کردیم و پاسخ همه دوستان عزیز را در این پیام خلاصه کردیم.

 

با سپاس فراوان

مدیر سایت

ارسال نظر

نظرات
مرتضي حجازى پاسخ
سه شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

بنام خدا من هم يكي از طرفتاران ريو بندر بوده وهستم\از شما براى نوشتن اين نامه صميمانه تشكر مي نمايم واز كسانيكه هنوز اين موضوع را دنبال ميكنندتقاضا دارم كه اين را فراموش نمايند وبكار خود كه همانا اسب وعلاقه به اسب است ادامه دهند\

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِينَ بِوِلاَيَةِ أَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَيْهِمُ السَّلاَمُ