درخشش کره های سیلمی رادان هورس در مسابقات بهاره گنبدکاووس

در هفته دهم مسابقات اسبدوانی بهاره گنبدکاووس و در کورس سوم که مخصوص اسب های دوخون بود و به مسافت 1000 متر برگزار شد، اسب "سیگان" از سیلمی سامردولدرومز متعلق به طاهر کر، با سوارکاری کمال عطا و مربیگری عبدالمجید کم توانست زودتر از رقیبان خود به خط پایان برسد و به مقام قهرمانی دست یابد.

 

در هفته یازدهم مسابقات اسبدوانی بهاره گنبدکاووس و در کورس سوم که مخصوص اسب های تروبرد داخلی بود و به مسافت 1000 متر برگزار شد، اسب "ژورا" از سیلمی ریو میلینیوم متعلق به داود مشرقی، با سوارکاری بنیامین جرجانی و مربیگری عبدالرحمن کلته توانست با زمان 01/01/77 دقیقه برتری خود را بر دیگر اسب ها به اثبات برساند و مقام قهرمانی را با اقتدار از آن خود کند.  

همچنین در این هفته و در کورس  پنجم که مخصوص اسب های  دوخون بود و به مسافت1550 متر برگزار شد، اسب "آرزو بالام" از سیلمی نیوجرسی متعلق به عبدالعظیم کلته، با سوارکاری ستار مهرانی و مربیگری فرهاد قزل توانست در کورسی نفسگیر مقام قهرمانی را از آن خود کند 

مرکز تولید و پرورش اسب رادان این موفقیت ها را به مالکان عزیز و محترم و همچنین همه طرفداران اسب های ریو  تبریک گفته و به امید موفقیت های دیگر.

 

ارسال نظر

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِينَ بِوِلاَيَةِ أَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَيْهِمُ السَّلاَمُ