"ستریت کرای" در صدر سیلمی های استرالیا

علی رغم تلف شدن تاثرآور ستریت کرای، این سیلمی که از مزرعه دارلی است و قهرمان جام بین المللی دبی بوده همچنان نام او نه تنها به عنوان سیلمی قدرتمند در زمینه تولید و بهبود نژاد در استرالیا سر زبانها می باشد بلکه در صدر لیست سیلمی های این کشور نیز قرار گرفته است. این صدارت نشاندهنده ی تاثیر بالای این سیلمی در انتقال ویژگی های خود به فرزندانش می باشد، ویژگی هایی که مسابقات اسبدوانی در کشوری مانند استرالیا بدان نیازمند است. فرزندان این سیلمی نامدار ترکیبی از سرعت و قدرت را در مسابقات اسبدوانی به نمایش گذاشته اند. سیلمی "ستریت کرای" بعلت پیروزی ها و جوایز کسب شده توسط فرزندانش که تا 22 دسامبر سال 2015 به بیش از 5 میلیون دلار رسید، در صدر سیلمی های کشور استرالیا قرار گرفت.

سیلمی "بنتایر" با فاصله 400 هزار دلار از سیلمی "ستریت کرای" در رتبه دوم قرار گرفت. پیروزی دور از انتظار اسب "برنس آف بنزانس" (فرزند سیلمی بنتایر) در مسابقات سال جاری (سال 2015) "کاپ ملبورن" که جایزه آن 6.2 میلیون دلار استرالیایی است موجب صعود این سیلمی به رتبه دوم گردید.

سیلمی "نوت اسینگل داوت" رتبه سوم را کسب نمود و سیلمی "فاستنت روک" (فرزند سیلمی دانهیل) از مزرعه کولمور که سال گذشته در صدر سیلمی های استرالیا بود نیز به رتبه چهارم سقوط کرد.

همچنین سیلمی "لونرو" از مزرعه دارلی در رتبه ششم و سیلمی "ریداوتس شویس" در رتبه نهم قرار گرفتند.

احتمال می رود که لیست منتشر شده اخیر تا زمان جشنواره مسابقات بهاره استرالیا (که در ماه فوریه آینده برگزار خواهد شد) تغییری پیدا نکند. این جشنواره در طول فصل بهار ادامه دارد و پس از آن مسابقات پاییزه برگزار خواهد شد.

منبع: مجله العادیات - ترجمه رادان هورس

 

 

سیلمی "سامردولدرومز" یکی از ده فرزند برتر "ستریت کرای" در دنیا است و در حال حاضر یکی از موثرترین و برترین سیلمی های موجود در ایران می باشد که کره های او نتایج بسیار درخشانی را به ثبت رسانده اند.

 

ارسال نظر

نظرات
محمود توغدری پاسخ
چهارشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴

ابوریجینی فرزند استریت کرای جز بهترین سیلمی های موجود در ایران است

مدیر سایت
چهارشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴

مبارک صاحبش باشد

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِينَ بِوِلاَيَةِ أَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَيْهِمُ السَّلاَمُ