نایب قهرمانی کره های سیلمی القاسی، سامردولدرومز، مربوش و ریو میلینیوم در هفته چهاردهم مسابقات پاییزه گنبد کاووس

در هفته چهاردهم مسابقات اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس و در کورس دوم که مخصوص اسب های دوخون بود و به مسافت 1200 متر برگزار شد، اسب "کلین هورس" از سیلمی القاسی متعلق به حاج عبدالغفور مشرقی، با سوارکاری عید محمد غراوی و مربیگری اراز قربان اونق توانست پس از گلاسکو به مقام نایب قهرمانی برسد.

در کورس سوم این هفته نیز که مخصوص اسب های تروبرد داخلی بود و به مسافت 1200 متر برگزار شد، اسب "ریو گیفت" از سیلمی سامردولدرومز متعلق به حاجی غفور قربانقلی، با سوارکاری عید محمد غراوی و مربیگری بهمن ایگدری توانست با فاصله بسیار کمی از اسب قهرمان، به مقام نایب قهرمانی دست یابد.

همچنین در کورس چهارم نیز که مخصوص اسب های دوخون بود و به مسافت 1000 متر برگزار شد، اسب "آذامر" از سیلمی مربوش متعلق به حاج نوروز و سینا میرزاعلی، با سوارکاری محمد خوجملی و مربیگری قار محمد گری توانست پس از اسب قهرمان ریو بندر، به مقام نایب قهرمانی برسد.

در نهایت در کورس هفتم نیز که مخصوص اسب های تروبرد داخلی بود و به مسافت 1600 متر برگزار شد، اسب "الیسا" از سیلمی ریو میلینیوم متعلق به امیر سلیمانی، با سوارکاری ستار مهرانی و مربیگری بهرام خانقلی زاده قزل توانست مقام نایب قهرمانی را از آن خود کند.

مرکز تولید و پرورش اسب رادان به نوبه خود موفقیت کره های سیلمی القاسی، سامردولدرومز، مربوش و ریو میلینیوم را به مالکان و مربیان عزیز این کره ها تبریک گفته و به امید موفقیت های دیگر.
 

ارسال نظر

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِينَ بِوِلاَيَةِ أَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَيْهِمُ السَّلاَمُ