اعلام قیمت کشش سیلمی "سی د استارز" - 2016 میلادی

 

سیلمی "سی د استارز" قهرمان دربی انگلیس و ارک فرانسه که سابقه قهرمانی در شش مسابقه اسبدوانی گروه یک را دارد، در حال حاضر در فارم گیلتاون (فرانسه) متعلق به آقا خان نگهداری می شود و قیمت کشش آن برای سال جدید (2016 میلادی) 125.000 یورو تعیین شده است .

سال گذشته فرزندان نسل اول این سیلمی در مسابقات اسب های سه ساله شرکت نمودند که از میان آنها اسب های "تغروده" ، "سی د مون" و "فازیزا" در مسابقات گروه یک به قهرمانی دست یافتند و در سال جاری نیز اسب "استورم د استارز" به مقام نایب قهرمانی رسید. همچنین تعدادی از کره های این سیلمی معروف، از برندگان مسابقات گروه بندی نیز می باشند.

(سی د استارز نوه سیلمی بزرگ دنیا "گرین دیزرت" می باشد و  سیلمی برق برادر ناتنی پدر سی د استارز می باشد).

از دیگر معروفترین سیلمی های این مرکز سیلمی "سیونی" است که مادیان شگفت ساز سه ساله "ارفیدا" از کره های اوست و قیمت کشش این سیلمی برای سال آینده از 20.000 یورو به 30.000 یورو افزایش یافته است.

همچنین در این مرکز سیلمی " مخفی" متعلق به موسسه قطر بلادستوک و سیلمی های "دلاخانی" و "سندار" نیز نگهداری می شوند که قیمت کشش آنها کمتر از 20.000 یورو می باشد.

منبع: مجله العادیات - ترجمه رادان هورس

 

ارسال نظر

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِينَ بِوِلاَيَةِ أَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَيْهِمُ السَّلاَمُ