"محرر" برترین اسب سرعت اروپا

اسب سه ساله "محرر" متعلق به فارم "شادویل" در اختتامیه مسابقات اسبدوانی میدان "اسکوت" انگلستان، معروفترین میدان اسبدوانی اروپا، که در شش کورس برگزار شد، با شرکت در یکی از برترین کورس های گروه یک به نام "بریتش شامپیون سپرینت ستیکس" معروفترین کورس سرعت اروپا، در مسافت 6 فور لانگ (1200متر) با سوارکاری "پاول هانیگن" Paul Hanagan و مربیگری "چارلی هیلز" Charles Hills و با زمان 1:13:34 دقیقه توانست به راحتی مقام قهرمانی را از آن خود کرد.

در این کورس 19 اسب برتر قاره اروپا که چندین راس از آنها برنده گروه یک هستند شرکت داشتند از جمله "تویلایت سن" قهرمان جام سرعت هایدوگ، که در این کورس با اختلاف 2 طول از اسب "محرر" به مقام دومی دست یافت.

این برای اولین بار است که در 36 سال گذشته (از سال 1980 تاکنون) یک اسب سرعتی توانسته است 4 مسابقه گروه یک را پشت سرهم برنده شود.

پس از این کورس شیخ حمدان بن راشد آل مکتوم مالک "محرر" گفت: این آخرین مسابقه "محرر" بود و این اسب در سال جدید به جرگه سیلمی ها در فارم شاودیل خواهد پیوست.

لازم به یادآوری است که "محرر" کره سیلمی "اویسس دریم" Oasis Dream(برادر سیلمی برق و پدر مادیان دریم آچا) و مادر او از سیلمی "لاینامیکس" Linamix (خواهر مربوش) می باشد.

اسب "محرر" از 11 مسابقه خود به 7 مقام قهرمانی دست یافته است که 4 مسابقه از آنها در گروه یک و پشت سرهم بوده است.

"محرر" تاکنون 1.212.401 پوند (بیش از 6 میلیارد و پانصد میلیون تومان) جایزه کسب کرده است و ریتینگ این اسب قهرمان 127 می باشد.

 

ارسال نظر

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِينَ بِوِلاَيَةِ أَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَيْهِمُ السَّلاَمُ