درخشش کره های ریومیلینیوم، مربوش و سامردولدرومز

 

در هفته نهم مسابقات اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس و در کورس چهارم که مخصوص اسب های تروبرد داخلی بود و به مسافت 1000 متر برگزار شد، اسب "ریو گیفت" از سیلمی سامردولدرومز متعلق به غفور حاجی قربانقلی، با سوارکاری یاسر جرجانی و مربیگری بهمن ایگدری توانست به مقام سوم برسد.

همچنین در این هفته و در کورس پنجم که مخصوص اسب های دوخون بود و به مسافت 1000 متر برگزار شد، اسب "کلیپرز" از سیلمی مربوش متعلق به نعمت پاکزاد، با سوارکاری ابوطالب چاریزاده و مربیگری امید ایری در رقابت تنگاتنگ با اسب آلکس توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند. در کورس هفتم نیز که مخصوص اسب های تروبرد داخلی بود و به مسافت 1550 متر برگزار شد، اسب "الیسا" از سیلمی ریو میلینیوم متعلق به امیر سلیمانی، با سوارکاری ستار مهرانی و مربیگری بهرام خانقلی زاده قزل توانست با اقتدار به مقام قهرمانی برسد. 

در هفته دهم مسابقات اسبدوانی پاییزه گنبد کاووس نیز شاهد رقابت زیبایی از کره مربوش بودیم . در کورس هفتم این هفته که مخصوص اسب های دوخون بود و به مسافت 1550 متر برگزار شد ، اسب " ماه عسل" از سیلمی مربوش متعلق به قادیر و کاکا جان بینایی، با سواکاری جواد آچاک و مربیگری آشجان قزل کورس زیبایی را از خود به نمایش گذاشت و توانست با فاصله بسیار کمی از اسب دیلا به مقام نایب قهرمانی دست یابد. 

مرکز تولید و پرورش اسب رادان به نوبه خود موفقیت کره های سیلمی سامردولدرومز، مربوش و ریو میلینیوم را به مالکان و مربیان عزیز این کره ها تبریک گفته و به امید موفقیت های دیگر.

 

ارسال نظر

نظرات
ایوب پاسخ
یکشنبه, ۰۸ آذر ۱۳۹۴

موفقیت کره های سیلمی سامردولدرومز، مربوش و ریو میلینیوم را به مالکان و مربیان عزیز  تبریک میگویم

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِينَ بِوِلاَيَةِ أَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَيْهِمُ السَّلاَمُ