هتریک کره های سیلمی سامردولدرومز در هفته هشتم مسابقات پاییزه گنبد کاووس

در هفته هشتم مسابقات پاییزه گنبد کاووس، 3 اسب از کره های سیلمی "سامردولدرومز" با اقتدار به مقام قهرمانی رسیدند و در این هفته هتریک کره های سامردولدرومز به ثبت رسید.

اولین قهرمانی در کورس دوم که مخصوص اسب های تروبرد داخلی بود و به مسافت 1000 متر برگزار شد، بوسیله "ریو اورهان" کره سامردولدرومز-امپلی کیشن، با مربیگری استاد رشید ایری و سوارکاری یاسر جرجانی متعلق به مرکز تولید و پرورش اسب رادان، بدست آمد.

دومین قهرمانی در کورس سوم که مخصوص اسب های دوخون بود و به مسافت 1000 متر برگزار شد، بوسیله "ماه مهر" کره سامردولدرومز-شه مهر، با مربیگری عبدالرحمان مختومی و سوارکاری ابوطالب چاریزاده متعلق به آقای قویداده ی جوهری، به ثبت رسید.

و سومین قهرمانی در کورس پنجم که مخصوص اسب های دوخون بود و به مسافت 1000 متر برگزار شد، بوسیله "ریو سیلوا" کره سامردولدرومز-سیلوان، با مربیگری امیر جعفرپور و سوارکاری یاسر جرجانی متعلق به مرکز تولید و پرورش اسب رادان، ثبت گردید.

مرکز تولید و پرورش اسب رادان به نوبه خود کمال تشکر  از مربیان زحمتکش و پرتلاش خود حاج رشید ایری و امیر جعفرپور و همچنین سوارکار جوان و با اخلاق، یاسر جرجانی را دارد و این پیروزی های غرورآفرین را به همه علاقه مندان و هواداران اسب های ریو تبریک گفته و به امید موفقیت های آینده.

 

ارسال نظر

نظرات
توماج از آق قلا پاسخ
دوشنبه, ۰۲ آذر ۱۳۹۴

درود بر حاج رادان حامی اسبدوانی وقهرمانان ترکمن صحرا کورس اسبهای ریو ادم بیاد کورس های فرمول یک میندازد خصوصا ریوکینگ قهرمان

ایوب پاسخ
یکشنبه, ۰۱ آذر ۱۳۹۴

سلام من هم به نوبه خودم قهرمانی های ریو هارو به حاج حمید رادان وحاج رشید ایری وامیر جعفر پور تبریک میگویم ان شاءا... با قهرمانی های دیگر ریو ها موفق باشین

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِينَ بِوِلاَيَةِ أَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَيْهِمُ السَّلاَمُ