تسلیت به مناسبت درگذشت همسر گرامی دوست عزیزمان آقای دکتر رجب محمد تاتار

 

                                                 انالله و انا الیه راجعون  

با نهایت تاسف باخبر شدیم که همسر گرامی دوست عزیزمان آقای دکتر رجب محمد تاتار که به همراه هم برای طواف خانه خدا عازم مکه مکرمه شده بودند، در حادثه جمرات منا، جان خود را از دست داده و دعوت حق را لبیک گفتند.

این حادثه دردناک را به آقای دکتر تاتار و خانواده محترمشان تسلیت عرض می نماییم و از خداوند متعال برای آن مرحومه غفران الهی و برای خانواده محترمشان صبر جمیل از درگاه خداوند منان خواستاریم .

 

                                                                                               حاج حمید رادان

 

ارسال نظر

نظرات
ایوب میلادی پاسخ
دوشنبه, ۰۶ مهر ۱۳۹۴

این حادثه دلخراش رو به دکتر جان وباز مانده های آن مرحوم تسلیت میگم و صبر جمیل از خداوند مسئلت دارم 

رشید ایری پاسخ
یکشنبه, ۰۵ مهر ۱۳۹۴

بنده نیز به نوبه خود درگذشت همسر محترم آقای دکتر رجب محمد تاتار در جمرات را به ایشان و خانواده محترمشان تسلیت عرض می کنم و از درگاه خداوند منان برای آن مرحومه اجر جزیل و برای خانواده محترمشان صبر جمیل مسئلت دارم.

عبدالجبارفرازمند پاسخ
شنبه, ۰۴ مهر ۱۳۹۴

در نهایت تاسف تاثر وتالم در گذشت  مرحوم مغفور جنت مکان همسر مکرمه اقای دکتر رجب محمد تاتار را به ایشان ودیگر بازماندگان تسلیت عرض نموده وازدرگاه ذات اقدس الهی برای آن مرحومه غفران ورحمت الهی مسئلت می نماییم وبه بازماندگان صبر جمیل واجر جزیل خواستاریم باشد که روحش شاد وروانش قرین رحمت الهی گردد وبرای دیگر در گذشتگان حادثه رمی جمرات نیز مسئلت می نماییم عبدالجبار فرازمند بندرترکمن گلستان 

توماج پاسخ
شنبه, ۰۴ مهر ۱۳۹۴

خدا اجر جزیل دهد خانم محترمه را

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِينَ بِوِلاَيَةِ أَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَيْهِمُ السَّلاَمُ