درخشش دوساله های مربوش و سامردولدرومز در مسابقات بهاره گنبدکاووس

در هفته پنجم مسابقات اسبدوانی بهاره گنبد کاووس و در کورس دوم که مخصوص اسب های دوساله دوخون بود و به مسافت 1000 متر برگزار شد، اسب "چی چاریتو" از سیلمی مربوش متعلق به آرچی مهرانی و با سوارکاری نادر صالح پور مقام نخست را از آن خود کرد. در این کورس "ریو داستی" از سیلمی سامردولدرومز متعلق به مرکز تولید و پرورش اسب رادان و با سوارکاری یاسر جرجانی به مقام دوم رسید. زمان بدست آمده برای این کورس 1/04/37 دقیقه بود.

همچنین در هفته ششم این مسابقات که مخصوص اسب های دو ساله تروبرد داخلی بود و به مسافت 1000 متر برگزار شد، کره های سیلمی سامردولدرومز به نام های "ریو گیفت" متعلق به مهندس صمد قربانقلی با سوارکاری کمال عطا و مربیگری حمید روشنی و اسب "میس ونوسه" متعلق به سلیمان آوری با سوارکاری یاسر جرجانی و مربیگری نورمحمد اونق  به ترتیب به مقام های دوم و سوم نائل آمدند. در این کورس اسب "تاوامیست" متعلق به محمد امین جرجانی با سوارکاری بنیامین جرجانی و به مربیگری جمشید روشنی به مقام قهرمانی دست یافت.

مرکز تولید و پرورش اسب رادان به نوبه خود موفقیت کره های سیلمی مربوش و سامردولدرومز را به مالکین عزیز این کره ها تبریک گفته و به امید موفقیت های دیگر.

 

ارسال نظر

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِينَ بِوِلاَيَةِ أَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَيْهِمُ السَّلاَمُ