تقدیر شیخ محمد بن راشد از حضور خوب اسب های اماراتی در مسابقات سوپر ساتردای

پیروزی مجدد اسب "آفریکان ستوری" در مسابقات دبی

شنبه گذشته آقای شیخ محمد بن راشد آل مکتوم معاون رئیس کشور،رئیس مجلس وزرا و حاکم دبی، با حضور در میدان مسابقات "ساتردای" از آمادگی خوب و حضور مقتدرانه اسب های اماراتی در این مسابقات تمجید کرد. نامبرده در مصاحبه با شبکه 4 انگلیس اظهار داشت از اینکه جام جهانی آینده دبی میدان رقابت جهانی خواهد بود، استقبال می نماید و از اینکه طبق برنامه ریزی بعمل آمده قرار است "کالیفرنیا کروم" اسب سال آمریکا و برنده 2 مرحله از مسابقات تاج 3 گانه آمریکا در سال 2014 ، در رقابت های جام بین المللی آینده دبی شرکت کند، این حضور را هیجانی توصیف کرد. ایشان اضافه نمود: ما بطور طبیعی تلاش می کنیم که پیروز میدان شویم اما پیروزی اسب های خارجی نیز ما را خوشحال خواهد کرد.

شیخ حمدان بن محمد آل مکتوم ولیعهد دبی و رئیس مجلس اجرایی و شیخ محمد بن خلیفه آل مکتوم رئیس اداره املاک دبی و شیخ سعید مکتوم و شیخ جمعه آل مکتوم و تعدادی از مسئولین دیگر و هزاران تماشاچی مشتاق که از صبح زود در میدان حاضر شده بودند از این مسابقات دیدن کردند.

این مسابقات که با اسپانسری شرکت هواپیمایی امارات برگزار شد به عنوان آخرین مسابقات آمادگی جام بین المللی سال 2015 می باشد و مسابقات جام جهانی دبی در 28 مارس برگزار خواهد شد.

در 2 مرحله پایانی مسابقات "سوپر ساتردای" و در رده اسب های عربی، اسب "فیرساک بای" متعلق به شیخ حمدان بن راشد آل مکتوم و در رده اسب های تروبرد اسب "آفریکان ستوری" پیروز میدان شدند.

مجله العادیات امارات متحده عربی شماره 557، 13 مارس  2015 (22 اسفند ماه 1393) - ترجمه رادان هورس

 

ارسال نظر

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِينَ بِوِلاَيَةِ أَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَيْهِمُ السَّلاَمُ