شرکت قهرمان دربی ژاپن در مسابقات شیما کلاسیک دبی

ژاپن اعلام کرد که اسب "وان آند انلی" در مسابقات شیما کلاسیک دبی شرکت خواهد نمود. جایزه نقدی این مسابقات از سال جاری 6 میلیون دلار گردیده که این امر موجب بالا رفتن سطح رقابت ها در این مسابقات خواهد شد، بالاخص شرکت اسب "مین سیکوانس" قهرمان مسابقات "بریدز کاپ تیرف" که قبل از مدتی توانسته بود 2 جایزه در مسابقات مذکور کسب کند حتمی شد . مالک این اسب ژاپنی اعلام کرد که موضوع شرکت دادن " وان آند انلی " در مسابقات اسبدوانی "الکنج جرج" که در انتهای ماه یولیو آینده در "اسکوت" برگزار می شود را بررسی می کنند . گروه توانمند اسب های ژاپنی که به دبی اعزام خواهند شد شامل ستاره ژاپنی "گلد شیب" که در مسابقات گروه اول در ژاپن دارای موقعیت خوبی است نیز می شود، این اسب در دبی دنبال 3 هدف می باشد یکی شرکت در جام بین المللی دبی ، دوم شرکت در مسابقات شیما کلاسیک و سوم شرکت در مسابقات "دبی تیرف" (سوق الحره سابق) که زیر نظر سازمان بنادر دبی برگزار می شود . البته اعلام گردیده که هدف اصلی از شرکت اسب "گلد شیب" در مسابقات دبی همانا کسب آمادگی برای شرکت در مسابقات "تاکارازوکا کینین ژاپن" که در ماه یولیو آینده در ژاپن برگزار می شود و در 2 سال گذشته قهرمان این مسابقه گردیده بود می باشد.

مجله العادیات امارات متحده عربی 22 ژانویه  2015 (2 بهمن ماه 1393) - ترجمه رادان هورس

 

ارسال نظر

نظرات
معین پاسخ
یکشنبه, ۰۳ اسفند ۱۳۹۳

سلام اقای رادان شما حاجی پورجان خوجملی رو میشناسید ایشون در دهه 60یکی از اسبداران بزرگ ترکمن صحرا و ایران بوده .باتشکر.منتظره پاسخ شما هستم.

مدیر سایت
دوشنبه, ۰۴ اسفند ۱۳۹۳

بله، یادشان بخیر، ایشان مالک اسب معروف شاه پسند بودند

پتیو پاسخ
یکشنبه, ۰۳ اسفند ۱۳۹۳

اقای رادان دوستت دارم از طرف ترکمن صحرا

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِينَ بِوِلاَيَةِ أَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَيْهِمُ السَّلاَمُ