بازگشایی مجدد پیست "شیلمسفورد" (گریت لیگ سابق)

مسابقات اسبدوانی انگلستان در جدیدترین پیست اسبدوانی با نام جدید خود "شیلمسفورد" بصورت آزمایشی برگزار شد. نام قدیمی این پیست گریت لیگ بود که فعالیت خود را برای مدت کوتاهی یعنی از آپریل 2008 تا نوامبر 2009 آغاز کرد و بعلت ورشکستگی مالی توسط مسئولین ذیربط بسته شد و در نهایت این پیست به مالکین فعلی خود فروخته شد.

مالکین جدید این پیست که زمین آن خاکی از نوع ماسه نرم مصنوعی با نام "بولی تراک" می باشد، مبلغ قابل توجهی را برای این پیست سرمایه گذاری کرده اند. آقای "فیلیپ سیرس" مدیر کل پیست "شیلمسفورد" به مناسبت برگزاری اولین مرحله مسابقات آزمایشی در 11 نوامبر (قبل از افتتاح رسمی پیست) ضمن خوش آمدگویی به تماشاچیان حاضر اظهار داشت در نظر داریم امسال بر روی این پیست که در ماه دسامبر 2013 آن را خریداری نمودیم 58 مسابقه برگزار کنیم به همین منظور در تکمیل پروژه پیست که 2 سال پیش بینی شده بود شتاب کردیم و توانستیم علی رغم نامساعد بودن آب و هوا ظرف یکسال آن را کامل کنیم و برای آن اعتباری حدود 15 میلیون پوند تامین کردیم تا بتوانیم بهترین مسابقات را برای گروههای مختلف برگزار کنیم.

وی افزود: جشنی که برای افتتاح پیست برگزار خواهیم کرد بزرگترین جشن از میان 3 جشن آزمایشی است و روز افتتاح رسمی پیست برای کلیه علاقه مندان اول فوریه خواهد بود و جوایز نقدی حدود 2/2 میلیون پوند برای سال جاری تامین کرده ایم که بودجه قابل توجهی می باشد و امیدواریم بتوانیم از سازمان های بزرگ نیز به عنوان اسپانسر استفاده کنیم تا نسبت به بهبود گردش مالی ، تجهیز بهتر امکانات و تامین پشتوانه مالی برای جوایز نقدی مسابقات اقدام کنیم. 

مجله العادیات امارات متحده عربی 15 ژانویه  2015 (25 دی ماه 1393) - ترجمه رادان هورس

 

ارسال نظر

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِينَ بِوِلاَيَةِ أَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَيْهِمُ السَّلاَمُ