قدردانی ایرلند از "اوبریان" پس از کسب سومین پیروزی پی در پی

 

"آیدان اوبریان" معروفترین مربی اسب در ایرلند توانست سومین پیروزی متوالی خود را در مسابقات دربی "اپسوم"  (Turf Club)ایرلند کسب نماید و تقدیرنامه ویژه ای از مسئولین مسابقات بگیرد.

با کسب این پیروزی "اوبریان" توانست به رکوردی دست یابد که در طول 235 دوره این مسابقات هیچگاه تکرار نشده است. مراسم قدردانی از این مربی که در مسابقات مربیان ایرلندی نیز برنده شده بود در روز شنبه گذشته ضمن برگزاری میهمانی سالانه شام که توسط موسسه "مویگلور"، اسپانسر تعدادی از مسابقات اسبدوانی ایرلند می باشد، به عمل آمد .

این پیروزی های پی در پی سه گانه در سال 2012 توسط "اوبریان" بهمراهی اسب "کمالوت" آغاز شد. پیروزی دوم وی بهمراه اسب "رولر آف د ورد" در سال 2013 حاصل شد. "اوبریان" سومین پیروزی خود را با اسب "استرالیا" کامل کرد.

با این پیروزی "اوبریان" توانست یازدهمین پیروزی خود را در مسابقات دربی ایرلند بدست آورد و اولین پیروزی وی در سال 1997 واقع گردید. با اینکه بعضی از دست اندرکاران اعتقاد دارند که پیروزی های این مربی بخاطر این است که سالانه 200 راس اسب از تولیدات برترین سیلمی ها برای این مربی به مزرعه "کولمور" ارسال می شود، ولی تعداد دیگری از آنها معتقدند که فرزندان این سیلمی ها در همه جای دنیا پخش می باشند.

در این مراسم از دست اندرکاران برگزار کننده مسابقات که اولین مرحله مسابقات "شامپیون ایرلند" را در دسامبر گذشته برگزار نمودند نیز تقدیر و تشکر به عمل آمد. این تقدیر شامل مسئولین پیست های "لبرستاون" و "ذاکرا" که سهم بزرگی در برگزاری این مسابقات داشتند بود.

جوایز مالی این جشن که بهترین بازتاب از مسابقات ایرلند را داشت بالغ بر 3/7 میلیون یورو گردید و تعداد 24 هزار نفر در آن جشن شرکت نمودند.

مجله العادیات امارات متحده عربی 08 ژانویه  2015 (18 دی ماه 1393) - ترجمه رادان هورس

 

ارسال نظر

نظرات
ایوب میلادی پاسخ
یکشنبه, ۰۵ بهمن ۱۳۹۳

آفرین به این مربی ما هم از این مربی ها داریم نمونه اش رشید ایری یا مربی های دیگر که زحمت  زیادی میکشند تا اسب واسبدوانی زنده بماند ما هم یک روز اگر قسمت شد از این مربی ها قدر دانی باید بکنیم ما که قدرت کاپ یا مدال  را نداریم اگر شد با یه شاخه گل  تشکر بکنیم

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِينَ بِوِلاَيَةِ أَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَيْهِمُ السَّلاَمُ